مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه خبر داد؛ 

راه اندازی شبکه نوجوانان رابط علمی مراکز کانون کرمانشاه 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از راه‌اندازی شبکه نوجوانان رابط علمی مراکز کانون کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 24 July 2024
محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره به اینکه اولین نشست شبکه نوجوانان رابط علمی در استان انجام شده اظهار کرد: هدف ما با توجه به سیاست نوجوان‌محوری، استفاده حداکثری از حضور نوجوانان است و از سوی دیگر بحث فعالیت‌های علمی هم در کانون جدی گرفته شده است. 
 
وی افزود: با توجه به نیازی که ما برای برنامه‌ریزی و رشد فعالیت‌های علمی در مراکز داشتیم و اینکه در شرایط کنونی کانون نیازمند همراهی بیشتر نوجوان‌ها در فعالیت‌ها هستیم، در هر مرکزی یک نفر به‌عنوان رابط علمی انتخاب شده که این رابطین علمی در ذیل مدیریت مسئول مرکز و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به توسعه فعالیت‌های علمی در مراکز می‌پردازند. 
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اولین نشست به صورت مجازی برگزار شد و در آن مقرر شد که اعضا برنامه‌ریزی علمی را در مرکزها با هم‌فکری مسئولین مراکز، تا پایان سال تدوین کنند و در نشستی که به زودی برگزار خواهد شد، این برنامه‌ها را اعلام، تصویب، نهایی و اجرایی کنند‌. 
 
گفتنی است، در این نشست مهدی‌زاده معاون اداره کل آموزش و پژوهش کانون کشور که به صورت مجازی حضور داشت بر اهمیت اجرای فعالیت‌های علمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین تفاوت اجرای این فعالیت‌ها در آموزش و پرورش و کانون تاکید کرد و در خصوص فرهنگ‌سازی علم و فناوری در بین کودکان و نوجوانان و رویکرد نوین کانون مبتنی بر توسعه علم و فناوری صحبت کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار